Fit files #2

 

A Fit Files második részében a rendszeres mozgás egészségre gyakorolt, jótékony hatásairól írok, a teljesség igénye nélkül. Miért is érdemes belekezdeni?

Kevesebbet leszel beteg. Nem mondok újat igaz? A rendszeres testmozgás erősíti az immunrendszert, de vigyázat! A túlzásba vitt edzésekkel éppen az ellenkező hatást érhetjük el, és extra fogékonnyá tehet a fertőzésekre.

smile_1.gif

Bizonyos rákbetegségek ellen is jótékony hatással van, a fizikai aktivitás valamint csökkenti a vérnyomást és csökkenti a stroke kialakulását, a kutatások szerint.

ut.gif

 

A rendszeres mozgással enyhíteni lehet a depressziós tüneteket. Nem teljes gyógymód, de bizonyos mentális betegségekre nagyon jó hatással bír. Ismeritek a mondást ugye, hogy ép testben, ép lélek?

bell.gif

 

Megelőzi a súlygyarapodást és ezzel együtt csökkenti a 2-es típusú diabetes kockázatát.

homer_1.gif

Napi 15-20 perces mozgással akár 3 évvel is növelhetjük a várható életkorunk számát!

20.gif

Jobb lesz a szexuális életed, hisz magabiztosabb leszel a testeddel kapcsolatban. ;)

se.gif

Serkenti az agyműködést ergo növekszik a koncentrálóképességed, jobb lesz a memóriád, hatékonyabban tudsz tanulni, produktívabb leszel.

large_1.jpg

A közérzeted és a kedved is sokkal jobb lesz, a súlyod is csökkenni fog. :)

va.gif

Jobban fogsz aludni, hiszen elfáradsz, és könnyebben álomba szenderülsz.

kek.gif

+1 Télen a szabadban végzett testmozgással több kalóriát égetsz el, mivel a szervezeted a testhőmérséklet megtartásán dolgozik a hideg miatt.

lady_1.jpg

Te mit sportolsz? Számodra mit jelent a mozgás?

 

Dóri